-
برند چیست ؟
شنبه 6 مرداد 1397 10:45
قرن هاست که علم برندسازی به عنوان ابزاری برای ایجاد تمایز میان کالاهای یک تولید کننده از سایر تولید کنندگان مطرح است. در واقع واژه برند از واژه ای در زبان اسکاندیناوی قدیم تحت عنوان Brander ( به معنای داغ کردن یا سوزاندن ) ریشه می گیرد. آن زمان ( و امروزه ) دامداران برای متمایز ساختن حیوانات خود از سایرین ، مهر مشخصی...
-
نقش انتخاب نام در برندینگ
شنبه 6 مرداد 1397 10:44
نام شما در مرکز تمامی فعالیت های بازاریابی تان قرار دارد و بادوام ترین و پایدارترین جزء محصول، خدمت یا شرکت شماست. از آن جا که نام گذاری نخستین مرحله برندسازی است، افراد معمولا دچار این اشتباه می شوند که نام مهمترین بخش برند است. زیرا با بررسی وب سایت های شرکت های مشاوره ی نامگذاری به این نتیجه می رسند که...
-
شش ویزگی یک نام قدرتمند
شنبه 6 مرداد 1397 10:40
بررسی این ویژگی ها ، دیدگاهی برای شما فراهم می کند که بوسیله ی آن می توانید یک نام به یادماندنی انتخاب کنید: ۱- به دنبال غیر معمول ها بگردید «Auction Web» به مراتب نام مطمئن تری است تا نام غریبی مانند «eBay»، اما کدامیک هم اکنون یکی از برند های قدرتمند دنیاست؟ مدیران eBay نخواستند برای هدف و شرکتی غیرمعمول، از یک نام...
-
چرا برند ها تا به این حد مهم هستند ؟
شنبه 6 مرداد 1397 10:36
یکی از سوالات مهمی که ممکن است به ذهن هر کس خطور کند این است : «چرا برند ها مهم هستند و چه کارکردهایی دارند که تا این حد برای بازاریابان ارزشمند اند ؟» ما برای پاسخ دادن به این سوال باید این مسئله را از دو دیدگاه مختلف برررسی کنیم و ارزش برند ها را برای مشتری ها و شرکت ها شناسایی کنیم. نمودار پایین صفحه مروری بر نقش...